José Cura zaspieva v Bratislave

13.10.2013 17:57

 

Bratislava

 

Agentúra 212 priváža na Slovensko po prvýkrát ,,vážne umenie“.


13. marca 2014 sa v Bratislavskej AEGON Aréne NTC o 19.00 hodine predstaví na jedinečnom koncerte svetová hviezda operného neba, tenor JOSÉ CURA. Hosťom koncertu bude mladá slovenská sopranistka Linda Ballová.

 

 


 

José Cura je známy charakteristickou interpretáciou úloh v talianskych a francúzskych operách, zvlášť Verdiho Otella. Na svojich koncertoch často predvedie i svoju druhú umeleckú tvár – osobne diriguje orchester, v niektorých skladbách súčasne diriguje i spieva. Na Slovensku sa predstaví na takomto koncerte, kde odznejú jeho najlepšie „kúsky“ po prvýkrát. Hudobným hosťom koncertu bude na vyžiadanie samotného Curu slovenská operná hviezda Linda Ballová.

 

 

 

Ballovej hlasový diapazón sa výrazne opiera o jej herecké schopnosti. Vie uchvátiť náročným dramatickým až tragickým prejavom, ako aj zabávať publikum detsky roztopašnou Mařenkou. Vždy sa však opiera o vynikajúci spevácky výkon, hlboké naštudovanie a snahu o dokonalé pochopenie úlohy.

 

Dirigentom 75 členného orchestra opery divadla České Budejovice bude argentínsky dirigent Mario De Rose.

 


VSTUPENKA v cene 133.-€ do prvých dvoch rád obsahuje: (možných iba 120 kusov)

- Garantované parkovacie miesto , informácie dostane klient po zakúpení vstupenky na vstupenke.

- Občerstvenie v reštaurácii NTC STAGE v priestoroch NTC od 17.00 hodiny do začiatku koncertu

/víno CHATEAU MODRA - ochutnávka, káva, drobné veci na zakúsnutie/

- Pri odchode z predstavenia fľaša značkového vína CHATEAU MODRA pre každú osobu

 

VSTUPENKY

 

VSTUPENKY NA TOTO PODUJATIE NEBUDÚ PREDÁVANÉ AKO ZĽAVNENÉ A NEBUDÚ POSKYTNUTÉ DO PREDAJA PRE ZĽAVOVÉ PORTÁLE POČAS CELÉHO PREDPREDAJA

 

 

 

www.212.sk

www.josecura.com

 

Zdroj: www.212.sk
článok zaradený do: Aktuality

 

 

 

 

 

Tip na kliknutie

José Cura: Ak by nám Verdi nemal čo povedať, neuvádzali by sme ho

Linda Ballová: Nesmiem sa zabudnúť „sejvnúť"

 

 

 

Fotogaléria: José Cura zaspieva v Bratislave

Táto fotogaléria je prázdna.

Diskusná téma: José Cura zaspieva v Bratislave

sklamanie

monika 14.03.2014
Dobry vecer,
zial aj pre mna bol tento koncert sklamanim... Sportova hala je nedostojnym miestom pre operu, vrzgajuce umele, nepohodlne stolicky, zle ozvucenie aj osvetlenie...Chybala atmosfera, dynamika, gradovanie..ziadne zimomriavky, nic...Cakala som omnoho viac od hlavneho protagonistu a nebyt zaverecnej Nessun Dorma, tak si tam aj podriemem...

Koncert

Ivett 14.03.2014
Ja som tam bola tiez. Som totalne sklamana z usporiadatelov. TAKYTO KONCERT JEDNODUCHO NEPATRI DO SPORTOVEJ ARENY ! Svetla - uplna katastrofa, usporiadatel sa nezmohol ani na kyticu pre zahranicneho umelca... Jeho vystupenie sa mi pacilo a nasa Ballova bola uzasna. Lenze to prostredie vsetko pokazilo.

sklamanie

Rado 13.03.2014
Bohuzial mal Laco pravdu. Dnes som so zaujmom a ocakavanim smeroval na tento koncert, kto vsak cakal vykon hodny majstra, bol sklamany, host Linda Ballova bola skor hlavnou postavou tohto koncertu. Cura spieval nevyrazne a mal som skor pocit, ze sa setri na nemecke publikum. Absolutnou brvou v oku bol osvetlovac, ktory si pomylil vystupenie s rockovym koncertom, uz som cakal len ohnostroje a to, ze nakluse Kuli z poza opony. Akustika ... o nej sa ani nebudem rozpisovat. Scitane a podciarknute > velke sklamanie. Agentura 212 predala divakom nalepku a Jose Cura tou nalepkou bol. Kto cakal euforiu pocitov, ako po Vianocnom koncerte Jose Carrerasa, odisiel sklamany.
Dakujem Linde Ballovej za neocakavane, no o to krajsie prekvapenie. Jej spev mi zostal v usiach po tomto koncerte ....Dakujem

Kto ma nato ?

Laco 13.10.2013
Nech idu slovenski novozbohatlici/ vid. kristalovy ples/, Cura je velmi neisty spevak,
davno po zenite, Jeho '"SHOW"' asi treba zaplatit, keby zavolali Kaufmanna nevaham,
za rec bude stat len Ballova.

Re:Kto ma nato ?

Marek 13.10.2013
Laco najlacnejší lístok je za 33E a to sa ešte dá nemusíte si kupovať tie najdrahšie :-) Teším sa na koncert. José Cura je pre mňa vždy výnimočný spevák a teším sa aj na Lindu Ballovú :-)

Re:Re:Kto ma nato ?

rum 14.10.2013
Akekolvek operne spievanie v arenach na mikrofon je hodne 1 centu!

Re:Re:Re:Kto ma nato ?

Pivo 14.10.2013
Tak seď doma :-)

Re:Re:Re:Kto ma nato ?

Jan 18.10.2013
Aj cent je vela!

NTC a operny spev? To moze vymysliet len totalny hudobny ignorant. Uz to, na co chce nalakat ludi (vino, parkovania atd...) hovori o "kulturnom" rozmere usporiadatela.

Este som sa nespamatal v koncertu Placida Dominga v Inchebe. Kto tam bol, vie ze to bol vysmech. A cudujem sa Domingovi, ze s takym miestom suhlasil... Uplne nedostojne.

Ale peniaze nesmrdia.


Re:Kto ma nato ?

Posluchac 17.10.2013
A ty "odbornik"? , kedy si ho pocul spievat? Ze za zenitom .-)))
Nevies, co pises!

Re:Re:Kto ma nato ?

Laco 17.10.2013
velmi dobre viem co pisem, na pr. r. 2008 vo Viedni v Komediantoch sa opovazil
spievat aj prolog namiesto choreho Nucciho, aj Cania a spieval s prepaceni ako
diva svina ! Je to obycajny kupliiar, co kupci so svojou davno pominutou povestou.
treba pocuvat menej cd, a chodit po svete !

Pridať nový príspevok

                 

 

 

Kontakt

Ľudovít Vongrej - šéfredaktor redakcia@operaslovakia.sk